5 روش منسوخ شده پباده سازی تارنما در سال 2017

جمعه 26 خرداد 1396
15:00
Greve Henneberg


5 شیوه منسوخ شده پباده سازی دستگاه لیزر در سال 2017

5 راه منسوخ شده طراحی وب دستگاه لیزر در سال 2017
ابتدا
همگام و آپ تو دیت بودن با ترفندها و تکنیک های تازه پباده سازی وب دستگاه لیزر رکن فراوان مهمی است برای آنکه در گسترش و بهبود استراتژی دستگاه لیزر خود برای کاربران موفق ظواهر شوید . در مقابل , تنها این قضیه دارای اهمیت است که بدانید چه وقتی بایستی منفعت از طرق سابق که در دستگاه لیزر اختلال آفرین می‌باشند را کنار بگذارید .
پباده سازی دستگاه لیزر روز آپدیت در جهت تکامل پیش می رود اما زیاد عجیب است که بسیاری از وب دستگاه لیزر ها طی یکسری سال کماکان , از تکنیک ها و ترفند های بی تاثیر و منسوخ شده در پباده سازی وب دستگاه لیزر خود فایده می کنند .
استفاده از این چک لیست امداد می کند تا المان هایی که دیگر جایی در پباده سازی وب دستگاه لیزر در سال 2017 ندارند را تشخیص داده و حذف نمایید :

1 - آیکن های شبکه‌های‌اجتماعی در هدر

پباده سازی دستگاه لیزر|شبکه های اجتماعی

اکثر کسب و کارها شیدا شبکه های اجتماعی می‌باشند . چه کسی دوست ندارد تعداد زیادی مخاطب پیگیر را به بدون‌پول به کسب و کار خویش جذب کند؟
چندین سال پیشین , زمانی که شبکه های اجتماعی نو روایج یافته بودند , بسیاری از افراد , لینک و پیوند های رخ بوک , توییتر و یا سایر شبکه‌های‌عمومی را در قسمت هدر وبدستگاه لیزر خود جایگذاری می کردند با این امید که مستقیما برای جذب مخاطب شبکه های عمومی خود فیض بگیرند .
ایراد چیست؟
فراوان بی آلایش است : با قرار دادن این لینک و پیوند ها در یک قسمت برجسته از وبدستگاه لیزر , ترافیک دستگاه لیزری را که به مشقت به دست آورده اید از دست داده و مخاطبانتان را دعوت به ترک تارنما خود می‌کنید . بدتر آن است که کسی که یک توشه وبدستگاه لیزر شما‌را کنار گذاشتن نموده است بخت آنکه دوباره به تارنما بازگردد دوچندان پایین است .
چه بسا شاید با اینکار مخاطبینتان را درسمت تبلیغات رقبای خود جهت دهی کنید .
مورد بهتر برای این مسئله آن است که یک متن عالی و قانع کننده را پیوست دکمه اشتراک گذاری شبکه های عمومی خود نمائید و از کاربران دعوت فرمائید تا آن را در پست های شبکه های اجتماعی خودشان به اشتراک بگذارند سوای آنکه حتی حتمی باشد تارنما شمارا ترک نمایند .


2 - تصاویر نا معتبر

بدون شک شما از توان یک تصویر عالی در طراحی وبدستگاه لیزر مطلع هستید . برخی از تصاویر تخت گاز دقت را به خود جلب می کنند اما در طرف دیگر متاسفانه به کار گیری از تصویر غیر مناسب و غیر حقیقی و واقعی به طور کامل تاثیر معکوس دارااست .
مشتریان همواره به صحت و اعتبار پاسخ میدهند از این رو تصاویری که بیش از حد مصنوعی باشند اثر منفی خواهند داشت . در مرحله آن گاه این تصاویر اعتماد را کاهش ارائه می کنند و میتوانند سبب ساز به بی قیمت ساختن سعی های شما گردند .
یک سرمایه گذاری خوب بر روی تصاویر باکیفیت و سفارشی جهت فایده در پباده سازی دستگاه لیزر می تواند نتایج به مراتب بهتری داشته باشد .
در میان بازارهای تجاری , رقابت بخش اعظمی وجود دارد و باکیفیت با نرخ های متفاوتی دردست قرار گرفته است .
اگر دارایی شما زیاد کم است , از تصاویر و یا این که ویدیوهایی که خود و یا مشتریانتان گرفته اید در طراحی تارنما منفعت فرمائید . عکس های شگفت انگیز بسیاری وجود دارد که حتی با یک دستگاه لیزر گرفته شده‌است .

3 - لینک های PDF

هنگامی بود که پوشه های PDF به عنوان یک گزینه خوب برای به روز رسانی محتوای وب دستگاه لیزر سفارش می‌شد . لیست خدمات , نرخ ها و چه بسا منو رستوران ها معمولا تحت عنوان یک پوشه PDF ذخیره و آپلود می شد چرا‌که به کد جدیدی نیاز فقدان .
اما امروزه در اکثر دستگاه لیزر ها این فرمان رایج نیست .
نقص‌ این فولدر های PDF درین است خواندن آنان برای موتورهای کاوش ایراد بوده و به اشتراک گذاری آن‌ها در شبکه های اجتماعی معمولی نمی باشد .
رویکرد خوبتر به کارگیری از صفحات CMS برای درج محتواست . Adobe Dreamweaver و یا بسیار از ابزارهای آنلاین دیگر قابلیت تبدیل فایل های PDF به Html را برای جایگذاری در ویرایشگر CSS دارند .

4 - پیوند های ایمیل

اما که یک وب دستگاه لیزر نیاز به راهی برای برقراری رابطه الکترونیکی با مشتریان خویش دارد . البته بهره از لینک و پیوند های آدرس اینترنتی به شکل ( ارسال آدرس اینترنتی به : Info@ourcompany . com ) مشکلاتی را برای کسب و کار شما ساخت می کند .
یکی‌از مشکل‌ها این است که لینک نشانی اینترنتی شاید با یک کلاینت نشانی اینترنتی ناآشنا گشوده شود . به عنوان مثال در مک , لینک و پیوند نشانی اینترنتی به‌سرعت نرم افزار ایمیلی را باز می لیزر دستگاه تناسلی


برچسب ها: دستگاه لیزر ,
[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]